Projektowanie logo firmy – praktyczna grafika

Zaprojektowanie wizytówki dla przedstawiciela danej firmy nie jest dla doświadczonego grafika wielkim wyzwaniem. Niemniej jednak, każda osoba zlecająca taki projekt powinna wiedzieć, czym właściwie jest taka wizytówka, i czego powinno się od niej oczekiwać.

Jest to coś w rodzaju wkładki do portfela krzyczącej do twojego klienta „zadzwoń do mnie!”.

torba reklamowaMa ona za zadanie w czytelny, profesjonalny sposób przedstawić potencjalnemu klientowi dogodne formy kontaktu z tobą – maleńki kartonik łatwo włożyć do portfela i nosić przy sobie, umieszczone dyskretnie wrgu logo firmy od razu pozwoli skojarzyć, skąd jesteś, a twoje dane kontaktowe klient może wykorzystać w każdej chwili, wybierając najdogodniejszy dla niego sposób komunikacji. Na wizytówce ważna jest identyfikacja wizualna firmy, czyli elementy charakterystyczne dla firmy. W tym przypadku będzie to logotyp firmy, oraz jej barwy. Najlepiej wykorzystać firmowe barwy jako tło dla wizytówki, choć nie jest to konieczne – wciąż najwięcej mamy wizytówek białych, które są klasyczne, ale za to dobrze komponują się z wszelkimi symbolami na wizytówce.

Samo projektowanie logo firmy i wizytówek oczywiście możesz zlecić komukolwiek, jednak najlepiej jest zamówić w profesjonalnej agencji reklamowej kompleksową usługę identyfikacji wizualnej, która pozwoli ci za jednym zamachem otrzymać charakterystyczne dla twojej firmy cechy, które odtąd będziesz wykorzystywał na materiałach reklamowych, oraz otrzymać te właśnie materiały, na których od razu umieści się wszystkie graficzne elementy pozwalające bezbłędnie skojarzyć twoją firmę twoim klientom. Elementy wizualne doskonale oddziałują na każdego człowieka, i to właśnie dlatego praca grafika ma tak duże znaczenie dla marketingu twojej firmy, i nie powinno się jej lekceważyć.

To grafik sprawia, że Twoje materiały reklamowe wyglądają dobrze, że przyjemnie się na nie patrzy, i że łatwo jest je zapamiętać, a później odtworzyć w pamięci.