Oferty agencji Public Relations

Social media – nierzadko używane słowo, lecz nie wszystkim znane. W takim razie, co tak właściwie się za nim kryje? Social media to nic innego, jak media społecznościowe. Konkretniej, słowo to dotyczy wykorzystywania technologii internetowych oraz mobilnych w celu przekształcenia komunikacji w oddziałujący dialog.

Social media kształtują się względnie od niezbyt wielu lat, gdyż tak samo jak Internet, ich historia nie jest daleka, jakkolwiek już dzisiaj można je zobaczyć w różnych postaciach, jak dla przykładu magazyny, podcasty czy fotoblogi. Rozwijająca się technologia powoduje, że różne marki używają różnorakie metody w celu dotarcia do potencjalnego interesanta. Nie inaczej jest w przypadku mediów społecznościowych, które wyrabiać mogą wizerunek danej firmy. W dodatku, posiadają one pewną ilość szczególnych cech, co przekłada się na częste używanie ich. Wchodzi do nich zasięg, który jest praktycznie ogólnoświatowy, dostępność, albowiem social media są społeczne oraz powszechnie dostępne, użyteczność, natychmiastowość, to znaczy możliwość dotarcia do konsumenta w krótkim czasie, a także trwałość, gdyż wszystko, co zostało dodane w Internecie, zostaje  tam na zawsze. Media społecznościowe zazwyczaj wykorzystywane są w reklamie wizerunku przedsiębiorstwa, czyli w PR. Public relations to nic innego, jak kreowanie kontaktów publicznie pracującego subiektu z jego środowiskiem, zaś głównym jego celem jest dbanie o dobry obraz, akceptacje oraz życzliwość wobec działań konkretnej firmy lub persony. Od lat 90 ubiegłego stulecia popyt na osoby specjalizujące się PR wzrasta, dlatego powstało mnóstwo przedsiębiorstw trudniących się tym tematem. Należy do nich agencja PR mieszcząca się w Warszawie, MondayPR. Posiadająca rozległe umiejętności kadra bezustannie dokształca się, zapewniając poziom obsługi na najlepszym poziomie.

Pośród ich oferty znajdują się między innymi relacje z mediami, koncepty komunikacyjne dla korporacji, doradztwo kryzysowe, czy także sponsoring. W dzisiejszym świecie media wykonuje olbrzymią rolę, z tego względu o wizerunek winien zadbać każdy – bez względu, czy pracuje w dużej korporacji, czy jest pracownikiem małej firmy.